-
MY FIRST HOME CAFÉ
Het antwoord op al je vragen bij het kopen van je eerste huis. Ook dit jaar organiseerde Rabobank het 'My First Home Café'.
-
FORTIMO BUILDING BLOCKS
Imago reclame visualiseerde de brand identity voor de Philips Fortimo LED producten voor een directe herkenbaarheid.
-
LED PRODUCT MOVIES
Imago reclame ontwikkelde diverse demonstratie movies voor verschillende Philips LED producten. Bekijk hier een selectie.
-
A FUTURE PROOF CHRISTMAS
Ook dit jaar verzorgde Imago reclame de kerstkaart voor Philips. Dit keer met een speciale knipoog naar de Fortimo producten.
-
LIGHTSPEC magazine editie 5
De nieuwste editie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie: "LED light engines, the pieces start coming together".
-
SUPERMARKET APPLICATION TOOL
Neem een virtuele tour door de 3D digitale supermarkt van Philips Lighting en ontdek de online ervaring van de interactieve supermarkt.
-
LIGHTSPEC magazine editie 4
De nieuwste editie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie: "WIll LEDs replace high pressure sodium in outdoor lighting?".
-
LED MASTER CLASS CAMPAGNE
Bekroond met twee reclame awards. De LED Master Class voor Philips was een groot success. Benieuwd waarom we hebben gewonnen?
-
RABOBANK ZOMERSPAARWEKEN
Deze zomer gebeurde er iets magisch bij de Rabobank tijdens de ZomerSpaarWeken. Klik verder om meer te lezen…
-
Retail application tool
Neem een virtuele tour door de 3D digitale winkel van Philips Lighting en ontdek de online ervaring van de interactieve winkel
-
lightspec magazine editie 3
De nieuwste editie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie: "LED technologie is klaar om TL-verlichtingvoorbij te streven".
-
Philips fortimo campagne
De grootste online campagne voor Philips Lighting OEM tot nu toe! Lees meer over hoe wij de hoogwaardige Fortimo wereldwijd promoten.
-
FSI magazine
Waar het vorige FSI magazine niet meer was een downloadbare PDF, biedt deze special editie een boeiende online ervaring.
-
Rabobank Doelsparen
Sparen om je dromen uit te laten komen, daar draait het allemaal om tijden de printcampagne voor DoelSparen van de Rabobank.
-
Simplicity = Demotools
Hoe breng je hoogwaardige technische innovatie over op een simple manier? Deze vraag staat centraal in de Sense & Simplicity demo tools.
-
Global Distributie website
Als onderdeel van de uitbreiding van Global distributie werdern we gevraagd de website te redesignen. Bekijk het resultaat...
-
lightspec magazine edition 2
De twee editie van het digitale LightSpec magazine. In deze editie: "Voldoen LEDs aan uw verwachtingen van winkelverlichting?"
-
R&PGroep website restyle
Imago reclame werd gevraagd R&P Groep te herpositioneren als een modern financiële dienstverlener met een brede dienstverlening. Bekijk het rresultaat…
-
lightspec magazine edition 1
Dit was de eerste versie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie:"Is LED klaar voor functionele verlichting?".